![]() | |
Dit is het kindje van het kindje van het kindje van mijn mama. |
Veel kinderen hebben nog werk dus deze namiddag gaan we er aan verder werken. Na de speeltijd levensbeschouwing.
We eten snel onze bokes in stilte want Beja heeft bewaking. We leren hoe stiller, hoe sneller we eten. Op de speelplaats wordt het tuinhuisje al afgebroken door enkele ouders...
We worden er onrustig van. 's Middags bespreken we dat we ook al kunnen starten met inpakken. Maar eerst iedereen zijn contractwerk klaar. We merken dat er weer een wesp in de klas zit. Sommigen zeggen dat het de wesp van gisteren is die ontsnapt is. Controleer eer je iets zegt! Nee dus, het is een andere. Armin wordt gestoken. Wat doen we dan? Koelen!
De meesten zijn klaar en we kunnen beginnen. Enkelen vullen hun verjaardag in op de kalender.
De Scrabble opruimen, de reeds ingepakte maar noodzakelijke leesboekjes gaan zoeken in de juffenkamer, de spelletjes inpakken, onze neerslagborden leeghalen en opbergen. Wie klaar is gaat experimenteren met kleurpotloden. Dan krijg je dit: vuile tongen en leuke tekeningen!
Er worden ook robot gemaakt met Knex. We willen een heel grote maken. Beau maakt er zelfs één die je kan plooien. We maken nog even de takenlijst voor volgende week in orde en nemen afscheid.