Even nadenken over onze inzet, onze orde, onze zelfstandigheid en hoe ik me voel.
We steken ons stoeferkesblad in ons stoeferkeskaft. Wie wil kan al beginnen lezen.
We doen onze taken en starten de kring.
Loanne vraagt of ze deze week mag voorlezen. Ze kan wel niet goed kiezen. Ze heeft 2 boeken. Ze komen van de Efteling. sam zal eerst nog haar boek voorlezen.
Finne heeft een tekening met deze tekst bij: "Pimp je speelplaats".
Eerst even nadenken wat dat zou kunnen betekenen.
We bespreken onze speelplaats. wat er anders zou kunnen. Een opdracht voor donderdag. Teken, en /of schrijf wat je zou willen op onze speelplaats. Plaats er ook een bedrag bij...We kunnen met deze ideeën 4000 euro winnen!
Jelle toont haar atlas.
We onderzoeken wat het woord atlas betekent. We gebruiken hiervoor een woordenboek.
De atlas ligt op de tafel om verder te onderzoeken.
Na de speeltijd werktijd. - tot 10. Ook met weegschaaloefeningen. RRR. Splitsingen en bewerkingen tot 100 met + en de tafel van 7. Om half 12 gaat Beja naar een vergadering. Yenthe komt ons begeleiden. Enkele kindjes maken weer veel lawaai. Heel jammer!
In de namiddag zwemmen met in de bus : opletten of we gevaarlijke dingen zagen gebeuren.
![]() |
Espen kocht een badmuts en kreeg wisselgeld:1 euro. |