![]() |
Popsterren op komst? |
De tweede-kes per twee.
De gouden dolfijnen doen Ralfi of lezen bij Beja. We doen een twjk.

Supergoed bij iedereen!
Daarna in groepen. De ene helft doet de quiz van Lynn. De anderen doen hun planneke. Daarna draaien we om. We doen onze taken en doen een korte kring. Espen vertelt over zijn herinneringskaartje van zijn communie. Er is post van het muziekkasteel. De tweede-kes vertellen wat ze er vorig jaar deden. Na de speeltijd leggen we het nieuwe werkblad voor aan de kinderen. Er wordt gewerkt aan het contractwerk. Beja gaat met de gouden dolfijnen de brug met - doen. We maken een stappenplan.
De ganse groep doet de schoonschrijf-les.
![]() |
We geven elkaar tips om mooier te schrijven. |
Na de middag deze opdrachten en onderzoekjes: woorden flitsen,
splitsen, tafels oefenen, de plattegrond aanvullen met de bankjes van Marnik en Eva en de kast van de vis, de meikever (dood en levend) onderzoeken en tekenen.

We besluiten met: een fijne werkdag geweest!