Eerst gaan de jongsten oefenen op -b, -d en -p. We gingen ook nog een verhaal voorlezen maar omdat -b en -d zo moeilijk blijven werken we hier op verder. Het verhaal is voor volgende week! Jamila leest met enkele Donuts.
Daarna de taken en de klasraad. Loesia schreef FLUO. We hebben de fluo-actie besproken. Zoeken dus die fluo-vestjes!
En na de speeltijd levensbeschouwing.
We starten de namiddag met de gevoelsronde. Het werkpuntje is luid genoeg spreken.
De opdrachten en onderzoekjes zijn dezelfde als gisteren. Er wordt druk gewerkt aan het geschenkje voor bommie. Er hoort ook een geschenkpapiertje rond!
Er zijn nog extra-tjes namelijk een foto van een auto, gemaakt van LEGO en een ballon
en Smart Games bij Tiago
Maren wil haar tafelkaartjes van de tafel van 7 maken.
![]() |
Maren wil de tafel van 7 kunnen! |
Beja gaat met enkele kinderen schrijven. Anderen maken nog enkele brugoefeningen en Senne en Tiago gaan aan het experimenteren met cola en melk.
![]() | ||||||
werken aan de splitsmachine! | Jynte en Julia zingen als afsluiter een liedje"FROZEN" We worden er stil van. Zo mooi! |